• Skip to content
  • Jump to main navigation and login

Nav view search

Navigation

Position: position-1 [ Style: outline]
  • ΑρχικήΑρχική
  • Τα νέα μαςΤα νέα μας
  • ΔραστηριότητεςΔραστηριότητες
  • Το σχολείο μαςΤο σχολείο μας
  • ΔιαχείρισηΔιαχείριση

Search

Αρχική

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Details
Published: Tuesday, 25 April 2017 17:42
Written by Sofia

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

 Λαμβάνοντας υπόψη την παρ. 2α, του άρθρου 35, του νόμου 4386 (ΦΕΚ 83/2016) «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις», οι εγγραφές τη σχολική χρονιά 2017-18 στο 1ο  Νηπιαγωγείο                 Ν. Μάκρης θα πραγματοποιηθούν από 2 έως 19 Μαΐου 2017 και ώρα 11.45-12.45

  Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2017-18, μαθητές γεννημένοι το 2013 και 2012 .

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

 Οι γονείς/κηδεμόνες υποβάλλουν στο Νηπιαγωγείο που ανήκουν:

 α) Αίτηση εγγραφής ? Υπεύθυνη δήλωση (έντυπο σχολείου)

 β) Το πιστοποιητικό γέννησης των μαθητών αναζητείται από το Νηπιαγωγείο μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool» από τον ΟΠΣΥΔ, σύμφωνα με την υπ΄ αρ. Φ.6/498/57863/Δ1/6-4-2016 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ.

 γ) Αποδεικτικό στοιχείο, όπως προβλέπεται από το άρθρο 1, του Π.Δ. 200/98 (ΦΕΚ 161/1998), από το οποίο, κατά την κρίση της Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.

δ) Υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου (συμπεριλαμβάνεται στο έντυπο της αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης-έντυπο σχολείου).

 ε) Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

στ) Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (έντυπο σχολείου)

 Στην περίπτωση των μαθητών/-τριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κ.Ε.Δ.Δ.Υ ή κρατικό ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη κρατική αρμόδια υπηρεσία. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/-τριας στο νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

 Προϋποθέσεις εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα:

 Στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:                                                       

1) μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.

2) μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως:

I) πολύτεκνοι/τρίτεκνοι/μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένοι.

II) πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ

 Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (7:45-8:30):

 I. Στο τμήμα πρόωρης υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα.

II. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος πρόωρης υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

                                                              Εκ της διευθύνσεως

 

4 ΒΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

Details
Published: Saturday, 22 April 2017 18:39
Written by χαρα

 ΦΥΣΗ...κά μπορώ γράφει η Χαρά Σουρίγκα

Μέσα από την εξελικτική διαδικασία του περιβαλλοντικού προγράμματος που εκπονούμε στο νηπιαγωγείο:

  • Καλλιεργήσαμε το ενδιαφέρον για τη γνώση των περιβαλλοντικών προβλημάτων
  • Τη διατύπωση στόχων και την επίτευξη τους μέσα από ομαδικές δραστηριότητες και
  • την απόκτηση ικανοτήτων και στάσεων με στόχο την προστασία-βελτίωση του φυσικού περιβάλλοντος.                                                                                                                       1ο βήμα:" με ήλιο χώμα και νερό κάνεις τέλειο καρπό" (προβληματισμοί-ερωτηματικά)
  • Τί είναι φυτικοί οργανισμοί και πώς αναπτύσσονται;
  • Τί είναι φυτοφάρμακα και πώς επιδρούν στο περιβάλλον;
  • Τί θα συμβεί στο λευκό γαρύφαλλο αν του δώσουμε μπλε νεράκι;

                       

  •  Τί είναι βιολογικά προϊόντα; Εμείς μπορούμε να παράγουμε τέτοια;

                        

 


                 

  •  Πώς φροντίζουμε έναν κήπο;

                  

 

                   

  •  Τα σποράκια μέσα στο ντουλάπι θα φυτρώσουν;

                    

 

2ο βήμα:"το δέντρο και οι 4 εποχές"

  • Πώς αλλάζουν τα δέντρα του κήπου μας σε κάθε εποχή;                                                             Με αφορμή το παραμύθι "το πορτοκάλι που αργούσε να μεγαλώσει",Λ.Π.Ανδρουτσοπούλου, ανακαλύπτουμε όσα έχει η φύση μυστικά και δώρα κρυμμένα, αξίες όπως η διαφορετικότητα, η αφοσίωση, η φροντίδα, ο κύκλος της ζωής....

 

                           

 

                                

                        

 

                                

                               

                                

                               

                               

  •  Με αφορμή το βιβλίο "το δέντρο που έδινε",Σ.Σιλβερστάιν απολαμβάνουμε τη χαρά να ζεις μαζί με ένα δέντρο και αξίες όπως η αγάπη,η πίστη, ο κύκλος της ζωής....

                                

                                    

 

                              

 

                               

                              

 

                               

  • Με αφορμή το βιβλίο, "χριστουγεννιάτικες ανακατωσούρες", της Γ.Αλεξάνδρου, αναρωτηθήκαμε τί θα μας έλεγαν τα δέντρα αν είχαν φωνή!

 

                              

 

                              

 

                             

 

                             

3ο βήμα: το ταξίδι μιας σταγόνας νερού (ερωτήματα-προβληματισμοί)

  • Τί είναι ενέργεια; -Τί είναι ήπια μορφή ενέργειας; -είναι το νερό ενέργεια;
  • Πού το συναντάμε;
  • Πρέπει να το προστατεύουμε;
  • Μπορούμε να πειραματιστούμε με το νερό;                     

 

  • Το ταξίδι του Τουρτούρι!θα καταφέρει άραγε να μην λιώσει;

 

                              

                                

  • Τί βυθίζεται;

                              

                              

  • Τί διαλύεται;

                                  

  •  Πώς φτάνει το νερό στη βρύση του σπιτιού μας;

                                   

                                 

  • Τί επιπλέει;

                                

  • Χρειάζεται να  καθαρίσουμε το νερό;

                                

  •  Πώς φτιάχνονται οι σαπουνόφουσκες;

 

                                 

  •  θέλετε να ζωγραφίσουμε τον κύκλο του νερού;

                              

4ο βήμα: "ανακύκλωση σημαίνει....ό,τι ο πλανήτης, ανασαίνει"                                 (προβληματιστήκαμε και αναζητήσαμε λύσεις)

  • Πού αφήνει τα σκουπίδια μας το απορριμματοφόρο;
  • Ο πλανήτης κινδυνεύει από τα σκουπίδια;
  • Υπάρχει τρόπος να βοηθήσουμε;
  • Ποιός ανακάλυψε το σήμα της ανακύκλωσης;  -.                    

 

  • Πώς οι εφημερίδες(χαρτοπολτός), μεταμορφώνονται σε έργο τέχνης;
  • Πώς "επαναχρησιμοποιώ", με δημιουργικό τρόπο;

 

                            

 

                            

                             

 

                                

 

                            

  • Ποιά είναι τα σωστά βήματα μέχρι τον κάδο ανακύκλωσης;

                              

  • Μπορούμε να "θάψουμε" σκουπίδια, όπως έκαναν οι κάτοικοι της Κνωσού το 3000 π.Χ.Τί θα συμβεί μετά από 1 μήνα;

 

                               

 

  • Πώς σε ένα αλλιώτικο πικνίκ στο 3ο Ν/Γ, γνωρίσαμε τη διαδικασία της κομποστοποίησης και παίξαμε πολλά παιχνίδια με τους φίλους μας. Σε δύο μήνες περίπου θα έχουμε οργανικό λίπασμα ....κίνητρο για μια βιολογική καλλιέργεια!!!                                                                                             

 

                          

 

                           

 

                            

 

                           

 

                            

Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς του 3ου Ν/Γ : Μαίρη Μπιρμπίλη και Γιάννα Κούρτη για την φιλοξενία και την συνεργασία και την κα Βέρα Βορρύλα (υπεύθυνη προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης)για την πολύτιμη υποστήριξη.

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ... ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΜΕ... ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ!

 

More Articles ...

  1. ΒΙΒΛΙΟΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΙΙΙ
  2. Βιβλιοπεριπέτειες ΙΙΙ
  3. Πειθαρχία με ανταμοιβές - Τι κινδύνους κρύβει;

Page 31 of 38

  • Start
  • Prev
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Next
  • End